چند سایت برتر اموزش موشن گرافیک
نوشته شده توسط : رویانو

همانطور که می دانید موشن گرافیک به دلیل مزایای فراوان و کاربرد گسترده امروزه مورد توجه بسیاری از خرده فروشان و طراحان قرار گرفته است. به عبارت دیگر موشن گرافیک یکی از زیرمجموعه‌های طراحی گرافیک است که عمدتاً برای ساخت لوگو، بنر و فیلم‌های تبلیغاتی استفاده می‌شود و همین امر بازار این هنر گرافیکی را روز به روز داغ‌تر کرده و افراد زیادی را به مطالعه و آموزش می‌پردازد. دنیای مجازی را زیر و رو کنند تا با کمک این تخصص برای خود تجارت کنند.
دلایل اهمیت گرافیک انیمیشن
وقتی نوبت به بازاریابی دیجیتال می رسد، گرافیک های متحرک بهترین گزینه هستند. زیرا این گرافیک نشان دهنده برند یا محصول مشتریان به بهترین شکل ممکن است. به عبارت دیگر، استفاده از نمودارهای ترافیکی می تواند داستان برند شما را بازگو کند و روند فروش را برای مشتریان بالقوه آسان کند. در واقع، امروزه بازاریابان می توانند از ابزارهای گرافیکی خلاقانه برای انتقال همه پیام های شما به مخاطبان به شیوه ای خلاقانه استفاده کنند. استفاده از موشن گرافیک در فیلم تبلیغاتی باعث درک بهتر آن شده و در ذهن مخاطب باقی می ماند. یکی دیگر از دلایل افزایش تقاضا برای فیلم های انیمیشن توسط بازاریابان در صنعت بازاریابی این است که این انیمیشن های گرافیکی بسیار جذاب هستند و می توانند یک محصول یا خدمات را در 60 تا 90 ثانیه ارائه یا تبلیغ کنند. امروزه از گرافیک متحرک برای درک بهتر مفاهیم آموزشی در مدارسی که تدریس برای دانش آموزان خسته کننده است، برای به خاطر سپردن بهتر مفاهیم استفاده می شود.

در اینجا بهترین برنامه های آموزشی آورده شده است
یکی از بهترین سایت ها در زمینه آموزش گرافیک و کسب و کار اینترنتی در ایران سایت Blue Magic می باشد که توسط محمد کریمی طراح گرافیک و مشاور کسب و کار اینترنتی راه اندازی شده است. علاوه بر آموزش حرفه ای در زمینه گرافیک، نحوه کسب درآمد در این تخصص را به شما آموزش می دهد. بخش خرید این سایت دارای 13 دوره آموزشی ویدیویی، کتاب الکترونیکی و صوتی می باشد که می توانید با توجه به نیاز خود به صورت حرفه ای فتوشاپ، کورل درا، موشن گرافیک و انیمیشن را آموزش دهید.
آریا گسترافزار یکی از بهترین سایت های آموزش گرافیک در ایران است که محصولات آموزشی فارسی تخصصی در زمینه گرافیک دوبعدی و سه بعدی، جلوه های ویژه، برنامه نویسی تحت وب، برنامه نویسی موبایل، ساخت بازی، انیمیشن، مهندسی، میکس، ارائه به مردم را ارائه می دهد. ویرایش صوتی و تصویری و جلوه های ویژه.
یک طراح گرافیک با سه سال سابقه در آموزش طراحی گرافیک و بیش از ده ها هزار دانشجو در دوره های آنلاین توانست نظر همگان را به خود جلب کند. مهمترین دوره های این سایت دوره های آموزشی فتوشاپ، کورل، ایلوستریتور می باشد که می توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید نمایید.
مدرسه گرافیک نیز یکی از بهترین سایت های آموزش متحرک گرافیک است که می توانید آموزش های مورد نیاز خود را به صورت ویدئویی و متنی مشاهده کرده و از آنها استفاده کنید.
آیا می توان در این زمینه قدمی برداشت و نام سایت فرادرس را نشنید؟ این سایت دوره های جامع و گسترده ای را در این زمینه برای علاقه مندان به گرافیک انیمیشن ارائه می دهد.

 


دانشجو نیز یکی از سایت های آموزشی آنلاین در کشور است که اساتید متخصص در زمینه طراحی و طراحی گرافیک را جذب می کند و نزدیک به 150 دوره آموزشی از طراحی فتوشاپ تا طراحی سه بعدی، انیمیشن و بسیاری دوره های دیگر را برگزار می کند.


یکی دیگر از محبوب ترین سایت های آموزش آنلاین در کشور، وب سایت فرانک است که می توانید دوره های آموزشی با قیمت مناسب را در آن بیابید. بیش از 500 بسته آموزشی در دسته طراحی وجود دارد، بنابراین می توانید به هر آموزشی در این زمینه دسترسی داشته باشید.


همانطور که می دانید یوتیوب یک شبکه اجتماعی برای یادگیری تمامی رشته های گرافیک است. آموزش های مقدماتی را می توانید در این شبکه اجتماعی بیابید، اما اگر به دنبال دوره های آموزشی کامل و حرفه ای هستید، دوره های سعید طوفانی بهترین پیشنهاد برای شماست.
پرشین جی اف ایکس نیز یکی از سایت هایی است که دوره های آموزشی با کیفیتی را برای کسانی که می خواهند طراحی گرافیک و به طور کلی انیمیشن را یاد بگیرند ارائه می دهد.
آخرین سایتی که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم سایت خودیاد است که بیش از 45 مدرس متخصص در زمینه طراحی وب، برنامه نویسی، تجارت، روانشناسی، طراحی سه بعدی و غیره را دعوت کرده است.

مقالات دیگر را در اینجا می توانید مطالعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: